Conditii RETUR

 

1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

1.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Pentru motive justificate S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., prin site-ul de comert electronic www.emida.ro, isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel compania si/sau site-ul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, contact@emida.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

1.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele de e-mail mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

1.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.emida.ro isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

1.4. www.emida.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre companie intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.

1.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

1.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de Timbru Verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii la adresa de e-mail contact@emida.ro.

1.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru vreun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

1.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

2. COMANDA

2.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

2.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

2.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

2.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

2.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., in cazul platii online;

2.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

2.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare, respectiv expediere initiala si retur, in cazul in care produsul este in starea in care a fost receptionat de catre client. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, care face referire la  perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

2.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online FORMULARUL DE RETUR ce se regaseste se site-ul www.emida.ro sau sa trimita e-mail cu solicitarea de returl la adresa de e-mail contact@emida.ro.

2.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

2.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar, rambursarea se va efectua prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

2.7.2. pentru Comenzile achitate cu OP, rambursarea se va efectua prin virament bancar in contul din care s foat efectuata plata ;

2.7.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar la sediu, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client.

2.7.4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum, rambursarea se va efectua prin anulare/recalculare contract rate.

2.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

2.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță, Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să testeze un produs/articol, nu să îl utilizeze in diferite ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, telecomenzi etc) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie cuprinsă intre 5%-80% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa receptionarea si verificarea Bunurilor returnate.

2.10. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

2.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

“in stoc”– produsul este in stoc magazin, depozit principal sau depozit externalizat

“stoc limitat”– avem mai putin de 3 bucati in stocul magazinului

“in stoc furnizor”– Bunul nu este disponibil in stocul magazinului, se afla in stocurile furnizorilor si este posibil, in unele cazuri, ca informatia transmisa in site sa fie supusa unor modificari. In acest caz, veti fi anuntat prin e-mail daca produsul se poate aproviziona si in cat timp se va onora comanda plasata.

“la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul magazinului si nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Verificam disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si va contactam pentru comunicarea termenului de livrare. In aceste situatii ne rezervam dreptul de a solicita avand cuprins intre 25% si 100% din valoarea produsului.

“precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul magazinului si nici in stocul furnizorului. Verificam disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si va contactam pentru comunicarea termenului de livrare. Precomenzile se refera in cele mai multe cazuri la produsele nou lansate, care se aprovizioneaza in baza precomenzilor, pentru a pastra cronologia livrarilor si pentru a fi onorate functie de cantitatea solicitata. De asemena, in statusul “precomada”pot fi incluse si produse care sunt fabricate in cantitate limitata si care sunt alocate de catre producator functie de comenzile inregistrate.

“stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stocul magazinului si nici la furnizor. Propunem optiuni alternative, iar la cererea Clientului/ Cumparatorului, verificam disponibilitatea altor produse similare in stocul magazinului sau in stocurile externe si comunicam termenului de livrare.

Termenul de livrare estimativ pentru produsele care sunt confirmate ca fiind in stoc magazin este de 24-48h, pentru produsele care nu sunt disponibile in stocul magazinului sau in stocul furnizorilor, termenul de livrare se comunica ulterior plasarii comenzii.

3. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

3.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

3.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

3.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

3.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

3.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră în curând;

3.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

3.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

3.1.7. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, in cadrul unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

3.1.8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

3.1.9. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

3.1.10. furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controlaș

3.1.11. contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

3.1.12. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014  face referire la consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. GARANTIA STANDARD

Garantia produselor comercializate este asigurata direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.

Termenul de garantie standard pentru persoanele fizice este de 24 luni si pentru persoanele juridice este de 12 luni. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in factura fiscala care atesta vanzarea.

Prin Garantia Comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

Garanţia de Conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare, si este o perioada de timp de 2 ani de la achizitia produsului prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.

In conformitate cu O.U.G. nr. 21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.

Conform O.U.G.nr. 140/ 28 decembrie 2021, in cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Conform Legii 205/5 iulie 2023, se modifica Articolul 11, alineatul (7), si va avea urmatorul cuprins: “(7) Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.”

Perioada de timp stabilita pentru remedierea problemelor semnalate este de maximum 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
In cazul sesizarii unui defect al produsuliui:

  • Verificati daca produsul este in perioada de garantie, in baza Certificatului;
  • In cazul in care produsul este in perioada de garantie, Clinetul/ Cumparatorul va adresa toate sesizarile referitoare la garantia produselor cumparate de la societatea S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. prin completarea FORMULARULUI DE GARANTIE  .

Pentru ca un Produs sa poata fi expertizat, va rugam sa il trimiteti catre departamentul service insotit de urmatoarele documente:

  • Certificatul de Garantie 
  • Copie Factura de achizitie
  • Pentru tonere sau cartuse – o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita 

In cazul in care diagnosticul dat de catre departamentul service este acoperit de garantie, produsul va fi reparat, sau, in situatia in care acesta nu poate fi readus la conformitate, Clientul poate opta pentru un alt produs, acelasi model, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau pentru returnarea contravalorii Bunul respectiv. Clientul va fi contactat pentru comunicarea informatiilor, iar toate costurile de transport si/sau alte costuri care implica aducerea la conformitate intra in obligatiile comercianutului.

In cazul in care expertiza tehnica stabileste ca nefunctionalitatea este efectul utilizarii defectuoase, Clientul va primi diagnosticul in scris, prin e-mail, vom returna produsul la adresa mentionata in Cont, iar taxele de transport vor intra in obligatiile Clientului. 
Ca urmare a constatarii departamentului service, Clientul va primi pe e-mail oferta de pret si un termen estimativ pentru repararea produsului, daca acesta poate fi reparat. In cazul in care Clientul este de acord cu propunerea transmisa, acesta poate solicita remedirea defectiunii in scris, pe e-mail, i se va emite factura proforma aferenta serviciilor si preturilor stabilite, pentru achitarea acestora. Mentionam ca serviciile de raparatie vor demara dupa incasarea taxei de reparatie si, dupa caz, a pieselor, componentelor care trebuie inlocuite.

ATENTIONARI!

  • Trimiterea produsului, atat prin curier extern, cat si prin aducerea directa de catre Client la adresa departamentului service - RETUR SAU GARANȚIE, se recomanda sa se faca in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la Client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service.
  • Recomandam ambalajul original sau unul similar, care sa permita sigilarea, punerea foliilor de protectie si transportarea in conditii optime. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta. În cazul în care nu dispuneți de acest tip de ambalaj, vă rugăm să ne comunicați, pentru a-l furniza noi.
  • Imprimantele care au cernela de tip Ink Tank, CISS, Smart Tank, se recomanda sa fie securizate in zona consumabilelor cu scotch, astfel incat sa nu se elimine cerneala pe timpul transportului si trebuie expediate in ambalaj original sau similar, incapator, care sa permita sigilarea produsului si protectia lui pe interior cu folii speciale. În cazul în care nu dispuneți de acest tip de ambalaj, vă rugăm să ne comunicați, pentru a-l furniza noi.
  • Va rugam sa mentionati pe ambalajul exterior textul “FRAGIL”. 
  • Interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele autorizate sau menționate în Certificatul de Garanție duce imediat la pierderea garantiei produsului.

Expedierea produselor se face numai dupa completarea FORMULARULUI DE GARANTIE , prin curierul rapid SAMEDAY, FAN COURIER sau prin predare directa la sediul S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L

Adresa Departament Service

Dupa completarea FORMULARULUI DE GARANTIE, produsele se vor trimite direct la sediul nostru sau prin curier rapid, mentionand datele:

S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.  - DEPARTAMENT SERVICE - GARANTII

Str. Doina nr. 9, Sector 5, București (în incinta Dual)

E-mail: service@emida.ro

Program Departament Service:

L-V 09.00 - 17:30

5. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

5.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

RASPUNDERE

5.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

5.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

5.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

5.4. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

 

6. FORTA MAJORA

6.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

6.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

7. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

7.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

7.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin e-mail la adresa contact@emida.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii nu primesc un raspuns din partea Vanzatorului la expirarea celor 30 zile, sau primesc un raspuns peste acest termen, sau sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator, pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 19.7 din prezentul document.

7.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.

7.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.  Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL

7.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor platforma SOL instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

7.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.20.

7.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.


Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar.

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati:
Integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. 
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs comandat si care apare pe factura);
Certificatul de Garantie. 
Produsele noi, comercializate de S.C MIDA SOFT BUSINESS S.R.L sunt sigilate de catre producator si continutul pachetului este mentionat pe ambalajul acestora. Mentionam ca echipamentele de imprimare din categoria imprimante, multifunctionale, plottere au in pachet standard consumabile de start, capacitatea acestora difera de la producator la producator si de la model la model. Pentru acuratetea informatiei, inainte de a achizitiona produsul, consultati pagina producatorului sau adresati-ne un e-mail la vanzari@emida.ro. Orice neconformitate dintre specificatiile producatorului, referitoare la continut, trebuie semnalata in maximum 24 (douazecisipatru) ore de la primirea coletului.
ATENTIE!!! Trimiterea produsului trebuie sa se faca in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service. Recomandam ambalajul original sau unul similar, care sa permita sigilarea, punerea foliilor de protectie si transportarea in conditii optime. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta. Imprimantele care au cernela de tip ink tank, ciss, smart tank, trebuie sa fie securizate in zona consumabilelor cu scotch, astfel incat sa nu se elimine cerneala pe timpul transportului si trebuie expediate in ambalaj original sau similar, incapator, care sa permita sigilarea produsului si protectia lui pe interior cu folii speciale.

Pentru intrebari sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail vanzari@emida.ro.

 

 

Cosul este gol
arrow up arrow up arrow up