Toate produsele comercializate de catre S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. pe site-ul www.emida.ro au conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare. Garantia produselor comercializate este asigurata direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.
Termenul de garantie oferit de catre vanzator pentru persoanele juridice este de 1 an sau egal cu termenul de garantie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lunga. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in factura fiscala care atesta vanzarea.
Prin Garantia Comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.
Garanţia de Conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare si este o perioada de timp de 2 ani de la achizitia produsului prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.
In conformitate cu O.U.G. nr. 21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.
Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.
Conform O.U.G.nr. 140/ 28 decembrie 2021, in cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Conform Legii 205/5 iulie 2023, se modifica Articolul 11, alineatul (7), si va avea urmatorul cuprins: “(7) Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.”
Perioada de timp stabilita pentru remedierea problemelor semnalate este de maximum 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:
Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:
ATENTIE!!!
IMPORTANT: interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.
Expedierea produselor se face numai dupa completarea FORMULARULUI DE GARANTIE , prin curierul rapid Sameday, Fan Curier sau prin predare directa la sediul Mida Soft Business.
Adresa service
Produsele defecte se vor trimite direct la sediul nostru sau prin curier rapid mentionand datele:
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.
Str. Doina nr. 9, Sector 5, București (în incinta Dual)
E-mail: service@emida.ro
Program Service:
L-V 09:00 - 17:30