double up sign

Garantie si Service

Garantie si Service

 

Toate produsele pe care le comercilizeaza de catre S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. pe site-ul www.emida.ro au conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare. Garantia produselor comercializate este asigurata direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.

Termenul de garantie oferit de catre vanzator pentru persoanele juridice este de 1 an sau egal cu termenul de garantie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lunga. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in factura fiscala care atesta vanzarea.

Prin Garantia Comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

Garanţia de Conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare si este o perioada de timp de 2 ani de la achizitia produsului prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.

In conformitate cu O.U.G. nr. 21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.

Conform O.U.G.nr. 140/ 28 decembrie 2021, in cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Conform Legii 205/5 iulie 2023, se modifica Articolul 11, alineatul (7), si va avea urmatorul cuprins: “(7) Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.”

Perioada de timp stabilita pentru remedierea problemelor semnalate este de maximum 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:

  • Verificati daca produsul este in perioada de garantie, in baza Certificatului;
  • Daca produsul este in perioada de garantie, aflati din Certificat unde trebuie trimis/dus produsul: la service-ul autorizat sau la sediul nostru, dupa caz;
  • Toate sesizarile referitoare la garantia produselor cumparate de la societatea Mida Soft Business trebuie comunicate prin completarea FORMULARULUI DE GARANTIE .

Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:

  • Certificatul de Garantie 
  • copie dupa Factura de achiziti
  • pentru tonere sau cartuse – o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita 
  • Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, Clientul va primi inapoi un alt produs: 
                  o    acelasi model, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau
                  o    un produs cu pret inferior, cu acceptul Clientului, sau 
                  o    un produs superios ca pret, cu plata diferentei de bani.
    In acest caz va vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur de la service la dumneavoastra.
  • Daca, insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca nefunctionalitatea este fectul utilizarii defectuoase, va vom anunta diagnosticul in scris, prin e-mail, si apoi va vom returna produsul, iar taxele de transport intra in sarcina clientului.
    De asemenea, ca urmare a constatarii departamentului service, veti primi pe e-mail cotatie pentru repararea produsului si veti putea in acest caz solicita o remediere a defectiunii contra cost.

ATENTIE!!! 

  • Trimiterea produsului, atat prin curier extern, cat si prin aducere directa de catre dumneavoastra, se recomanda sa se faca in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service.
  • Recomandam ambalajul original sau unul similar, care sa permita sigilarea, punerea foliilor de protectie si transportarea in conditii optime. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta.
  • Imprimantele care au cernela de tip ink tank, ciss, smart tank, se recomanda sa fie securizate in zona consumabilelor cu scotch, astfel incat sa nu se elimine cerneala pe timpul transportului si trebuie expediate in ambalaj original sau similar, incapator, care sa permita sigilarea produsului si protectia lui pe interior cu folii speciale.
  • Va rugam sa mentionati pe ambalajul exterior textul “FRAGIL”. 

IMPORTANT:  interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.

Expedierea produselor se face numai dupa completarea FORMULARULUI DE GARANTIE , prin curierul rapid Sameday, Fan Curier sau prin predare directa la sediul Mida Soft Business.

Adresa service

Produsele defecte se vor trimite direct la sediul nostru sau prin curier rapid mentionand datele:

S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.

Str. Doina nr. 9, Sector 5, București (în incinta Dual)

E-mail: service@emida.ro

Program Service:

L-V 09:00 - 17:30

Termeni si conditii