1.1. Campania promoțională denumită „Rabla – Electrocasnice Mari” (denumită în continuare „Campania”) este organizată de MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Strada Doina nr. 9, Incinta Dual, Etajul 1 Sector 5, București, Cod poștal 052151, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr J2003017409404, cod unic de înregistrare fiscală RO16005870, cont bancar RO77 RNCB 0072 1784 0488 0001, deschis la BCR Bank, reprezentată legal prin Dumitru Daniel Moruz, în calitate de Organizator.
3.1 Campania “Rabla DEEE” se va desfasura in perioada 01.11.2025, ora 09:00 si pana la data de 31.12.2025, ora 17.30, pe site-ul www.emida.ro. Produsele se predau direct de către clienți la locatia Mida Soft Business SRL din strada Doina nr. 9, sector 5 Bucuresti și/sau prin ridicare directa in localitatea București si judet Ilfov.
4.1 Această campanie este adresată tuturor persoanelor fizice cu domiciliu/ resedinta în Romania, care au implinit varsta de 18 ani până la data începerii campaniei și persoanelor juridice, care în perioada campaniei achiziționează produsele participante.
5.1 Participarea la Campanie presupune îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
5.2 Predarea echipamentului vechi se realizează concomitent cu livrarea produsului nou, în funcție de modalitatea de achiziție, astfel:
5.3 În schimbul echipamentului vechi predat, participantul va primi un voucher în valoare de 150 lei, transmis pe adresa de e-mail asociată contului de client, în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data predării, cu condiția respectării prevederilor prezentului Regulament. De asemenea, voucherul va fi disponibil și în contul de client.
5.4 Voucherul se acordă doar în următoarele condiții specifice:
5.5 În cazul comenzilor online, clientul trebuie să selecteze opțiunea de predare a echipamentului vechi în pagina produsului. În lipsa acestei selecții, voucherul nu va fi emis.
5.6 Clienții care nu predau echipamentul vechi în momentul livrării produsului nou nu mai pot beneficia ulterior de voucher, chiar dacă se află în perioada de desfășurare a Campaniei.
5.7 Echipamentele vechi predate nu pot fi returnate, indiferent de motiv (inclusiv în cazul returului produsului nou), întrucât acestea intră imediat în procesul de reciclare.
5.8 Prevederile prezentului Regulament nu aduc atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea 127/2024 privind aprobarea Ordonanței de Urgență nr. 5/2015.
5.9 Livrarea produselor noi și preluarea echipamentelor vechi se poate realiza la domiciliul sau sediul clientului. Personalul de livrare nu efectuează instalări ale produselor noi și nici demontări ale echipamentelor vechi.
6.1 Voucherul acordat în cadrul Campaniei are o valabilitate de 3 (trei) luni de la data emiterii și activării și poate fi utilizat pentru achiziționarea oricărui produs, astfel incat valoarea comenzii trebuie sa fie de minimum 1000 lei, TVA inclus, prin comenzi plasate pe platformele oficiale ale Organizatorului sau la sediul firmei, în condițiile prezentului Regulament.
6.2 Voucherul este valabil o singură dată, pentru o singură comandă sau bon fiscal. În cazul în care valoarea totală a comenzii este mai mică decât valoarea voucherului, diferența nu poate fi reportată sau utilizată ulterior.
6.3 Voucherul poate fi cumulat cu alte promoții sau campanii comerciale care oferă reduceri valorice, cu excepția cazurilor prevăzute expres în prezentul Regulament.
6.4 Voucherul nu poate fi cumulat cu un alt voucher emis în cadrul aceleiași Campanii sau altei campanii derulate de Organizator, dacă nu se prevede altfel în mod expres.
6.5 Contravaloarea voucherului nu poate fi acordată în numerar și nu poate fi convertită în alte forme de beneficiu.
6.6 În cazul în care clientul returnează produsul achiziționat în baza căruia a fost emis voucherul, valoarea voucherului va fi anulată, indiferent dacă acesta a fost sau nu utilizat.
6.7 În situația în care voucherul a fost utilizat pentru achiziționarea mai multor produse, iar clientul returnează unul dintre acestea, valoarea voucherului nu va putea fi reactivată sau reutilizată.
6.8 Voucherul nu este cumulabil cu voucherele acordate în cadrul programului „Rabla pentru electrocasnice” finanțat de Ministerul Mediului prin Administrația Fondului pentru Mediu (AFM).
7.1 Organizatorul nu are obligația de a verifica dreptul de proprietate al Consumatorului asupra deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEE) predate în cadrul Campaniei și nici asupra Cardului Cadou acordat ca urmare a achiziționării unui echipament eligibil. Răspunderea pentru legalitatea deținerii și predării acestor bunuri revine exclusiv Consumatorului.
7.2 Organizatorul este îndreptățit să adopte orice măsuri necesare în cazul în care se constată tentative de fraudă, abuz sau alte acțiuni care pot afecta negativ imaginea, integritatea sau costurile Campaniei. În situația identificării unor persoane care au obținut sau au facilitat obținerea de Carduri Cadou în mod nelegal, ori au realizat multiplicarea sau falsificarea acestora, Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita tragerea la răspundere a persoanelor implicate, în conformitate cu legislația aplicabilă și pe baza probelor disponibile.
7.3 Organizatorul își rezervă dreptul de a respinge orice solicitare venită din partea Consumatorilor care, prin acțiuni de rea-credință, încalcă prevederile prezentului Regulament. Se consideră fraudă orice acțiune sau inacțiune a Consumatorului care încalcă sau încearcă să încalce obligațiile legale ori cele asumate prin participarea la Campanie, cu scopul de a obține un avantaj necuvenit pentru sine sau pentru altă persoană, ori care cauzează un prejudiciu Organizatorului sau unui terț.
7.4 Organizatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru niciun fel de daune directe, indirecte, incidentale sau subsecvente, pierderi de profit ori alte prejudicii de orice natură, suferite de Consumatori ca urmare a participării la Campanie sau a imposibilității de a participa.
8.1 Organizatorul Campaniei este răspunzător de plata taxelor sau obligațiilor financiare, conform prevederilor legale în vigoare.
Prezenta Campanie se desfășoară exclusiv pe teritoriul României.
9.1 În înțelesul prezentului Regulament, constituie cazuri de forță majoră orice evenimente externe, imprevizibile, absolut invincibile și inevitabile, care nu pot fi controlate de către MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. și care împiedică, în mod obiectiv, executarea totală sau parțială a obligațiilor asumate prin prezentul document. Sunt considerate cazuri de caz fortuit acele evenimente care, deși nu au caracterul de forță majoră, nu puteau fi prevăzute și nici împiedicate de către Organizator, deși acesta a acționat cu diligența necesară.
9.2 În cazul în care un eveniment de forță majoră sau caz fortuit împiedică sau întârzie executarea obligațiilor prevăzute în prezentul Regulament, Organizatorul este exonerat de răspundere pentru perioada în care îndeplinirea obligațiilor este imposibilă sau afectată.
9.3 Organizatorul are obligația de a notifica participanții cu privire la apariția unui caz de forță majoră sau caz fortuit în termen de maximum 5 (cinci) zile lucrătoare de la data la care a luat cunoștință de producerea acestuia, prin mijloacele de comunicare utilizate pentru promovarea Campaniei.
10.1 Regulamentul este guvernat de legislatia romana in vigoare. Orice reclamație referitoare la desfășurarea Campaniei poate fi transmisă în scris la adresa sediului social al Organizatorului, menționată în prezentul Regulament, în termen de maximum 5 (cinci) zile calendaristice de la data producerii evenimentului reclamat.
10.2 În cazul în care se constată tentative de fraudare a mecanismului Campaniei, comportamente abuzive sau orice alte acțiuni care pot aduce atingere imaginii, reputației sau intereselor legitime ale MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., Organizatorul își rezervă dreptul de a adopta toate măsurile legale și operaționale necesare pentru prevenirea, limitarea sau remedierea consecințelor generate de astfel de fapte.
10.3 Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care soluționarea amiabilă nu este posibilă, litigiile vor fi deferite instanțelor judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
11.1 Prin prezentul Regulament, MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., în calitate de Organizator, are calitatea de Operator de date cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului („GDPR”), privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
11.2 Organizatorul se angajează să respecte toate obligațiile legale privind protecția datelor cu caracter personal pe întreaga durată a Campaniei, asigurând un nivel adecvat de securitate și confidențialitate în procesarea acestora.
11.3 Participanții la Campanie, în calitate de persoane vizate, beneficiază de următoarele drepturi, în condițiile prevăzute de legislația aplicabilă:
11.4 Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei pot fi comunicate exclusiv următorilor destinatari:
11.5 Pentru exercitarea drepturilor prevăzute mai sus sau pentru orice alte informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal, participanții pot contacta Organizatorul prin una dintre următoarele modalități:
12.1 Organizatorul își rezervă dreptul de a întrerupe sau de a înceta desfășurarea Campaniei în orice moment, cu condiția informării prealabile a consumatorilor prin mijloacele de comunicare utilizate pentru promovarea Campaniei.
13.1 Prezentul Regulament este disponibil în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, pe pagina oficială de internet a Organizatorului, la adresa www.emida.ro sau ne puteti contacta la adresa de e-mail vanzari@emida.ro, sau telefonic la numarul (021) 9186 .
13.2 Participarea la Campanie implică acceptarea integrală, expresă și necondiționată a prevederilor prezentului Regulament de către toți participanții, precum și respectarea tuturor obligațiilor care decurg din acesta.
Data: Organizator,
01.11.2025 MIDA SOFT BUSINESS