RETUR

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online FORMULARUL DE RETUR ce se regaseste se regaseste in CONTUL CLIENTULUI.

Conditiile urmatoare se aplica exclusiv persoanelor fizice.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

1. pentru Comenzile achitate cu card bancar, rambursarea se va efectua prin restituire in contul completat la solicitarea returului sau in contul din care a fost efectuata plata; se vor retine taxa de transport si eventuale alte taxe necesare aducerii produselor la stadiul de vandabilitate, care se vor comunica dupa verificarea produselor;

2. pentru Comenzile achitate cu OP, rambursarea se va efectua prin virament bancar in contul din care a fost efectuata plata; se vor retine taxa de transport si eventuale alte taxe necesare aducerii produselor la stadiul de vandabilitate, care se vor comunica dupa verificarea produselor;

3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar la sediu, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client; se vor retine taxa de transport si eventuale alte taxe necesare aducerii produselor la stadiul de vandabilitate, care se vor comunica dupa verificarea produselor;

4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum, rambursarea se va efectua prin anulare/recalculare contract rate.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

 

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, in cadrul unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

9. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

 

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță, Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să testeze un produs/articol, nu să îl utilizeze in diferite ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, telecomenzi etc) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie cuprinsă intre 5%-80% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa receptionarea si verificarea Bunurilor returnate.

 

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati

a) integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. 
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
b) Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs comandat si care apare pe factura);
c) Certificatul de Garantie. 

Produsele noi, comercializate de S.C MIDA SOFT BUSINESS S.R.L sunt sigilate de catre producator si continutul pachetului este mentionat pe ambalajul acestora. Mentionam ca echipamentele de imprimare din categoria imprimante, multifunctionale, plottere au in pachet standard consumabile de start, capacitatea acestora difera de la producator la producator si de la model la model. Pentru acuratetea informatiei, inainte de a achizitiona produsul, consultati pagina producatorului sau adresati-ne un e-mail la vanzari@emida.ro. Orice neconformitate dintre specificatiile producatorului, referitoare la continut, trebuie semnalata in maximum 24 (douazecisipatru) ore de la primirea coletului.

ATENTIE!!! Trimiterea produsului trebuie sa se faca in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service. Recomandam ambalajul original sau unul similar, care sa permita sigilarea, punerea foliilor de protectie si transportarea in conditii optime. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta. Imprimantele care au cernela de tip ink tank, ciss, smart tank, trebuie sa fie securizate in zona consumabilelor cu scotch, astfel incat sa nu se elimine cerneala pe timpul transportului si trebuie expediate in ambalaj original sau similar, incapator, care sa permita sigilarea produsului si protectia lui pe interior cu folii speciale.

Pentru intrebari sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail vanzari@emida.ro.

 

 

Cosul este gol
arrow up arrow up arrow up