double up sign

Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII

 

1. DEFINITII SI TERMENI

www.emida.ro – este denumirea site-ul commercial al a S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in BUCURESTI, sector 6, Str. STR. CETATEA HISTRIA, Nr. 7, Bl. M16, Sc. 1, Ap. 4, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/17409/2003, cod unic de inregistrare fiscala RO16005870.

Vanzator – S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., prin platforma de comert online www.emida.ro.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre www.emida.ro (electronic, telefonic etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre www.emida.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Wishlist – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

Listele pot fi:

Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite;

Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.emida.ro.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile afisate pe site-ul www.emida.ro, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu efectuata pe site-ul www.emida.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

“PRP” (sau denumit “RRP”, dupa caz), este un pret recomandat de revanzare al Bunului transmis direct de catre producator, cat si, dupa caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, Vanzatorului, Pretul de Vanzare fiind stabilit in mod independent de catre Vanzator, in functie de propria sa politica comerciala. Scopul unic al aceste informatii este de a sprijini Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul in decizia de cumparare a Bunului. Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul intelege ca marcarea mai putin evidenta a acestei informatii nu este de natura de produca confuzie si ca, in luarea deciziei de cumparare a Bunului, Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul trebuie sa aiba in vedere strict Pretul de Vanzare comunicat de catre Vanzator si solicitat de acesta din urma Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului pentru Bunul comercializat.

“Pret Taiat” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de catre Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de pret asupra Bunului. In conditiile legii, Pretul Taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Pretul Taiat este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.

“Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre Pretul de Vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului, stoc magazin online si/sau stoc furnizor.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul e-mail-ului si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate de la sediul/depozitul www.emida.ro, preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 48 (patruzecisiopt) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Pentru motive justificate S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., prin site-ul de comert electronic www.emida.ro, isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel compania si/sau site-ul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, contact@emida.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele de e-mail mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.emida.ro isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. www.emida.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre companie intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de Timbru Verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii la adresa de e-mail contact@emida.ro.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru vreun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea site-ului www.emida.ro si/sau al angajatului care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.6. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare, respectiv expediere initiala si retur, in cazul in care produsul este in starea in care a fost receptionat de catre client.  Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online FORMULARUL DE RETUR ce se regaseste se site-ul www.emida.ro 

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar, rambursarea se va efectua prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

6.7.2. pentru Comenzile achitate cu OP, rambursarea se va efectua prin virament bancar in contul din care s foat efectuata plata ;

6.7.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar la sediu, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client.

6.7.4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum, rambursarea se va efectua prin anulare/recalculare contract rate.

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

6.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță, Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să testeze un produs/articol, nu să îl utilizeze in diferite ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, telecomenzi etc) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie cuprinsă intre 5%-80% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa receptionarea si verificarea Bunurilor returnate.

6.10. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

“in stoc”– produsul este in stoc magazin, depozit principal sau depozit externalizat

“stoc limitat”– avem mai putin de 3 bucati in stocul magazinului

“in stoc furnizor”– Bunul nu este disponibil in stocul magazinului, se afla in stocurile furnizorilor si este posibil, in unele cazuri, ca informatia transmisa in site sa fie supusa unor modificari. In acest caz, veti fi anuntat prin e-mail daca produsul se poate aproviziona si in cat timp se va onora comanda plasata.

“la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul magazinului si nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Verificam disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si va contactam pentru comunicarea termenului de livrare. In aceste situatii ne rezervam dreptul de a solicita avand cuprins intre 25% si 100% din valoarea produsului.

“precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul magazinului si nici in stocul furnizorului. Verificam disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si va contactam pentru comunicarea termenului de livrare. Precomenzile se refera in cele mai multe cazuri la produsele nou lansate, care se aprovizioneaza in baza precomenzilor, pentru a pastra cronologia livrarilor si pentru a fi onorate functie de cantitatea solicitata. De asemena, in statusul “precomada”pot fi incluse si produse care sunt fabricate in cantitate limitata si care sunt alocate de catre producator functie de comenzile inregistrate.

“stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stocul magazinului si nici la furnizor. Propunem optiuni alternative, iar la cererea Clientului/ Cumparatorului, verificam disponibilitatea altor produse similare in stocul magazinului sau in stocurile externe si comunicam termenului de livrare.

Termenul de livrare estimativ pentru produsele care sunt confirmate ca fiind in stoc magazin este de 24-48h, pentru produsele care nu sunt disponibile in stocul magazinului sau in stocul furnizorilor, termenul de livrare se comunica ulterior plasarii comenzii.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

7.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, in cadrul unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

7.1.8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

7.1.9. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

8. CONFIDENTIALITATE

8.1. S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., prin site-ul www.emida.ro, nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

9.1 COMUNICARI COMERCIALE

9.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

9.1.2. prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;

9.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau

9.1.4. prin contactarea Vanzatorului.

9.2. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:

“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,

– la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,

– la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si

– disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.

“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,

– la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si

– disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.

9.3. In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:

– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.

9.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite sau prin contactarea pe e-mail la adresa contact@emida.ro.

10. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.emida.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii nu sunt in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@emida.ro.

11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de le ragasesti in sectiunea Modalitate livrare  .

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

12. GARANTII

Toate produsele pe care le comercilizeaza S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. pe site-ul de comert online www.emida.ro au conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare. 

GARANTIA STANDARD

Garantia produselor comercializate este asigurata direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.

Termenul de garantie standard pentru persoanele fizice este de 24 luni si pentru persoanele juridice este de 12 luni. Termenul de garantie al produselor se considera de la data mentionata in factura fiscala care atesta vanzarea.

Prin Garantia Comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

Garanţia de Conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare, si este o perioada de timp de 2 ani de la achizitia produsului prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.

In conformitate cu O.U.G. nr. 21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

Pentru a beneficia de garantie este necesar sa ai documentul de achizitie al produsului si certificatul de garantie.

Conform O.U.G.nr. 140/ 28 decembrie 2021, in cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs. Conform Legii 205/5 iulie 2023, se modifica Articolul 11, alineatul (7), si va avea urmatorul cuprins: “(7) Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.”

Perioada de timp stabilita pentru remedierea problemelor semnalate este de maximum 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
In cazul sesizarii unui defect al produsuliui:

  • Verificati daca produsul este in perioada de garantie, in baza Certificatului;
  • In cazul in care produsul este in perioada de garantie, Clinetul/ Cumparatorul va adresa toate sesizarile referitoare la garantia produselor cumparate de la societatea S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. prin completarea FORMULARULUI DE GARANTIE  .

Pentru ca un Produs sa poata fi expertizat, va rugam sa il trimiteti catre departamentul service insotit de urmatoarele documente:

  • Certificatul de Garantie 
  • Copie Factura de achiziti
  • Pentru tonere sau cartuse – o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita 

In cazul in care diagnosticul dat de catre departamentul service este acoperit de garantie, produsul va fi reparat, sau, in situatia in care acesta nu poate fi readus la conformitate, Clientul poate opta pentru un alt produs, acelasi model, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau pentru returnarea contravalorii Bunul respectiv. Clientul va fi contactat pentru comunicarea informatiilor, iar toate costurile de transport si/sau alte costuri care implica aducerea la conformitate intra in obligatiile comercianutului.

In cazul in care expertiza tehnica stabileste ca nefunctionalitatea este efectul utilizarii defectuoase, Clientul va primi diagnosticul in scris, prin e-mail, vom returna produsul la adresa mentionata in Cont, iar taxele de transport vor intra in obligatiile Clientului. 
Ca urmare a constatarii departamentului service, Clientul va primi pe e-mail oferta de pret si un termen estimativ pentru repararea produsului, daca acesta poate fi reparat. In cazul in care Clientul este de acord cu propunerea transmisa, acesta poate solicita remedirea defectiunii in scris, pe e-mail, i se va emite factura proforma aferenta serviciilor si preturilor stabilite, pentru achitarea acestora. Mentionam ca serviciile de raparatie vor demara dupa incasarea taxei de reparatie si, dupa caz, a pieselor, componentelor care trebuie inlocuite.

ATENTIONARI!

  • Trimiterea produsului, atat prin curier extern, cat si prin aducerea directa de catre Client la adresa departamentului service, se recomanda sa se faca in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la Client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service.
  • Recomandam ambalajul original sau unul similar, care sa permita sigilarea, punerea foliilor de protectie si transportarea in conditii optime. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta.
  • Imprimantele care au cernela de tip Ink Tank, CISS, Smart Tank, se recomanda sa fie securizate in zona consumabilelor cu scotch, astfel incat sa nu se elimine cerneala pe timpul transportului si trebuie expediate in ambalaj original sau similar, incapator, care sa permita sigilarea produsului si protectia lui pe interior cu folii speciale.
  • Va rugam sa mentionati pe ambalajul exterior textul “FRAGIL”. 
  • Interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.

Expedierea produselor se face numai dupa completarea FORMULARULUI DE GARANTIE , prin curierul rapid SAMEDAY, FAN COURIER sau prin predare directa la sediul S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L

Adresa Departament Service

Dupa completarea FORMULARULUI DE GARANTIE, produsele se vor trimite direct la sediul nostru sau prin curier rapid, mentionand datele:

S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.  - DEPARTAMENT SERVICE - GARANTII

Str. Doina nr. 9, Sector 5, București (în incinta Dual)

E-mail: service@emida.ro

Program Departament Service:

L-V 09.00 - 17:30

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.4. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

15. SCRIEREA DE REVIEW-URI

15.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii, se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunea “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

–    sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

–    sa foloseasca doar limba romana, exceptii facand termenii imprumutati din limba engleza;

–    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator sau comercianutul;

–    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–    sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

–     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

–     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

–    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii care sa contina materiale de natura publicitara;

–     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

15.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent.

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

–    fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;

–    fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;

–    fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;

–    fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

15.5. Cand un Review /Comentariu este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii.

Eventualele sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat de Cumparatori nu vor putea face obiectul niciunui Review, acestia din urma fiind datori sa respecte dispozitiile capitolului 19 de mai jos in vederea solutionarii rapide si amiabile a oricaror astfel de sesizari/reclamatii.

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

16.1. Mai jos este detaliata Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

17. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

17.1. Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

18. FORTA MAJORA

18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

19.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

19.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin e-mail la adresa contact@emida.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii nu primesc un raspuns din partea Vanzatorului la expirarea celor 30 zile, sau primesc un raspuns peste acest termen, sau sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator, pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 19.7 din prezentul document.

19.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.

19.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.  Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL

19.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor platforma SOL instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

19.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.20.

19.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

20. INFORMATII PRIVIND DEEE

20.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile O.U.G. 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

20.1.1. cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

20.1.2. colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

20.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.

Vezi aici Simbol DEEE

21. MODALITATI DE PLATA

 21.1 Plata in numerar
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare, la ridicare de la sediu sau depozit. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii. In cazul in care livrarea produselor se face prin curierat rapid, plata se va face catre societatea care efectueaza livrarea.
Pentru plata numerar ramburs, la curier, se plateste o taxa de 6,99 lei.

21.2 Plata cu cardul online
Puteti efectua plata online cu cardul pentru persoana fizica sau juridica, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron), MASTERCARD si Maestro.
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, S.C MIDA SOFT BUSINESS S.R.L foloseste procesatorul de plati online Netopia Payments.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Netopia Payments.
S.C MIDA SOFT BUSINESS S.RL. nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
 
21.3 Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Mida Soft Business, in urma confirmarii pe e-mail a comenzii de catre agentul de vanzari.

22. LIVRAREA PRODUSELOR
22.1 Produsele comandate se livreaza pe tot teritoriul Romaniei, prin servicii de curierat externalizate, SAMEDAY CURIER SI FAN COURIER. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului, cu exceptia produselor resigilate, care sunt marcate in mod distinct pe site. 

22.2 Produsele comandate se pot ridica se la sediul companiei, de luni pana vineri, in interval orar 09.30-17.00. 

ATENTIE! Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. Prin semnarea documentului de primire a coletului, acceptati produsul in starea in care v-a fost livrat. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
22.3 Cost livrare. Costul livrarii este calculat si mentionat in comanda si difera functie de valoarea comenzii si de produsele achizitionate. 

23. POLITICA DE RETUR SI GARANTIE
23.1. Returnarea in primele 14 zile. Retragerea din Contract / renuntarea la cumparare
Daca sunteti un Client persoana fizica, ati primit produsele prin curier si v-ati razgandit, le puteti returna in termen de maximum 14 zile calendaristice, fara necesitatea prezentarii unui motiv anume si fara nici un fel de penalitati, conform legii (O.U.G. 34/2014).
In cazul persoanelor juridice, acestea neavand calitate de consumator, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Conform Art 6 alin 1 litera i) din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, va informam faptul ca, in situatia in care va exercitati dreptul de retragere din contractul incheiat la distanta, costul cu returnarea poduselor este in sarcina cumparatorului/clientului. De asemenea, din valoarea initiala a comenzii, se va retine taxa de transport pentru expedierea comenzii, valoare metionata pe factura fiscala. Astfel, pentru returnarea produselor achizitionate prin contract la distanta, S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L., prin site-ul www.emida.ro, va percepe taxarea returului in functie de costurile practicate de furnizorul de servicii de curierat (pentru fiecare produs se va percepe taxa afisata in platforma curierului). Contravaloarea taxei de retur se va retine din suma achitata initial.

Va informam ca puteti opta pentru returnarea produselor printr-un curier ales de dvs achitand taxele practicate de acesta direct curierului respectiv.

Produsele trebuie predate curierului in conditii de ambalare care sa asigurea integritatea acestora pana la receptia fizica a S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.
23.2. Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014 mentioneaza: 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
Se recomanda pastrarea completa a ambalajului si este necesara pastrarea accesoriilor care insotesc produsul. 
Este necesara returnarea sigilata a produselor cadou care au insotit produsul achizitionat, atunci cand este cazul.
Returul produselor care au facut obiectul promotiilor de tip cadou – bundle se accepta doar daca sunt insotite de produsele care s-au acordat sub forma de cadou - bundle, sigilate, cu ambalaj intact, sigilat . 
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura si certificat de garantie;
Costul de transport pentru returnarea produselor este suportat de catre consumator, existand si posibilitatea de a fi aduse direct la sediul nostru.
Pentru Bucuresti, va rugam sa returnati personal produsele la sediul S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. la adresa Str. Doina nr.9, Sector 5, București (în incinta Dual).
Pentru a putea ca produsele sa fie receptionate va rugam sa initiati procedura de retur prin completarea formularului de retur afisat pe site. www.emida.ro/formular-retur
 

23.3. In cazul in care primiti acceptul pentru retur, S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. va returna contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul solicitarii de returnare.
Nu vom rambursa costurile de transport facturate, rezultate in urma cumpararii si nici costurile de transport rezultate in urma returului produselor, valori care sa vor retine din suma achitata de catre Client/ Cumparatror.
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
a) Formular de retragere: va rugam sa completati FORMULARUL DE RETUR de AICI 

b) Orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, in scris.
In urma verificarii produsului returnat, va vom anunta daca veti beneficia de rambursare integrala a valorii produsului sau daca se aplica anumite retineri. In situatia in care doriti pastrarea produsului, veti putea veni sa ridicati produsul personal de la sediul nostru sau il vom trimite noi la dumneavoastra daca veti plati transportul necesar livrarii.
23.4. Produse excluse, fara drept de returnare:
a) produse confectionate si configurate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, configuratii custom;
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid;
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta;
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consummator;
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice desigilate;
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material;
h) produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesoriile;
i) servere sau accesorii pentru acestea;
j) produsele aprovizionate in baza unei comenzi externe, care nu se afla in stocul furnizorului si pentru care ati fost informati;
k) folii pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere desigilate si folosite;
l) software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate;
m) licentele software livrate pe cale electronica;
n) nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licențe OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare
o) cartusele/tonerele/alte consumabile aflate in pachet, desigilate si a imprimantelor/ multifunctionalelor/  copiatoarelor/ aparatelor de fax care au cartusele/ tonerele /alte consumabile aflate in pachet, desigilate.
Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.
Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect returnarea cartuselor/tonerelor/altor consumabile aflate in pachet, desigilate si a imprimantelor/ multifunctionalelor/ copiatoarelor/ aparatelor de fax care au cartusele/ tonerele/ alte consumabile aflate in pachet, desigilate.
23.5. Produsele defecte de noi (DOA –Dead on Arrival)
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie), declarate in termen de 48 de ore de la receptie, vor fi inlocuite fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii. Inlocuirea se va face in urma verificarii integritatii produselor de catre service.
Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre service in vederea diagnosticarii. In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii. 
Returul produselor se va face direct de catre Client la sediul nostru sau prin curier rapid mentionand datele:
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. - Departament Service
Str. Doina nr.9, Sector 5, București (în incinta Dual)

Program: 09.00-17.30
Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar.

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).
23.6. Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati:
Integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. 
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs comandat si care apare pe factura);
Certificatul de Garantie. 
Produsele noi, comercializate de S.C MIDA SOFT BUSINESS S.R.L sunt sigilate de catre producator si continutul pachetului este mentionat pe ambalajul acestora. Mentionam ca echipamentele de imprimare din categoria imprimante, multifunctionale, plottere au in pachet standard consumabile de start, capacitatea acestora difera de la producator la producator si de la model la model. Pentru acuratetea informatiei, inainte de a achizitiona produsul, consultati pagina producatorului sau adresati-ne un e-mail la vanzari@emida.ro. Orice neconformitate dintre specificatiile producatorului, referitoare la continut, trebuie semnalata in maximum 24 (douazecisipatru) ore de la primirea coletului.

ATENTIE!!! Trimiterea produsului trebuie sa se faca in ambalaj care sa asigure integritatea produsului pe tot parcursul transportului, de la client, la sediul nostru sau la sediul partenerului de service. Recomandam ambalajul original sau unul similar, care sa permita sigilarea, punerea foliilor de protectie si transportarea in conditii optime. Ambalajul trebuie sa aiba folii si accesorii de protectie, cutii adecvate, astfel incat sa fie transportate in siguranta. Imprimantele care au cernela de tip ink tank, ciss, smart tank, trebuie sa fie securizate in zona consumabilelor cu scotch, astfel incat sa nu se elimine cerneala pe timpul transportului si trebuie expediate in ambalaj original sau similar, incapator, care sa permita sigilarea produsului si protectia lui pe interior cu folii speciale.

24. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR)
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. este deplin raspunzatoare de procesarea datelor cu caracter personal pe care le colecteaza in desfasurarea cotidiana a activitatilor sale si va garanteaza protectia acestor date cu caracter personal conform prevederilor Regulamentului UE 679/2016 (GDPR).
Acest document explica tipul de date cu caracter personal pe care le colectam, modul si motivul pentru care le colectam si durata pentru care pastram aceste date.
24.1. INFORMATII GENERALE
24.1.1. S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. este un operator de date cu caracter personal asa cum este definit de legislatia in vigoare, specific Regulamentul GDPR. Aceasta inseamna ca societatea este entitatea legala care detine controlul datelor cu caracter personal colectate si decide asupra modului de prelucrare, drept urmare S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. si-a implementat in procesele de afaceri o serie de politici, proceduri, masuri tehnice si organizationale pentru securizarea acestor date si pentru a asigura respectarea drepturilor persoanelor vizate.
24.1.2. DATELE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. colecteaza date cu caracter personal despre dumneavoastra din mai multe surse:
24.2.1. SURSE PUBLICE
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L colecteaza date financiare despre persoane juridice si date cu caracter personal despre actionarii, administratorii, reprezentantii legali si cenzorii acestor persoane juridice din surse publice precum, dar fara a fi limitate la acestea: Registrul Comerțului, Monitorul Oficial, ANAF, Ministerul de Finanțe, Buletinul Procedurilor de Insolvență, Arhiva Electronică de Garanții Reale Mobiliare, Ministerul Justitiei.
24.2.2. SURSE DE NATURA IT&C 
Atunci cand vizitati website-uL S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L, www.emida.ro, vom colecta informatii despre dumneavoastra utilizand programe denumite “cookies”, programe care salveaza fisiere de mici dimensiuni pe echipamentul dumneavoastra. Cookie-urile nu sunt virusi si ne permit noua sa va identificam la urmatoarea vizita pe website-ul nostru, pentru a imbunatati si personaliza serviciile pe care vi le oferim prin intermediul website-ului nostru.
Atunci cand doriti sa va abonati la newsletter-ele noastre vom colecta adresa dumneavoastra de e-mail.
Daca veti dori sa comandati produse online, va trebui sa va creati cont pe website, unde vom avea nevoie sa inregistram numele si prenumele dumneavoastra, adresa de livrare, numarul de telefon si adresa de email.
24.3. SCOPUL SI LEGALITATEA PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL 
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L utilizeaza datele dumneavostra cu caracter personal legal, in totala conformitate cu prevederile Regulamentului 679/2016 GDPR, specific art.6.1, astfel:
24.3.1 In baza consimtamantului dumneavoastra, pentru:
      o    Newslettere personalizate pentru subiectele de interes;
      o    Comunicarea cu dumneavoastra;
      o    Informari despre S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L.
24.3.2 Pentru executarea contractelor comerciale:
      o    In intocmirea si transmiterea de oferte comerciale pentru contracte;
      o    In livrarea serviciilor contractate si pentru indeplinirea obligatiilor contractuale;
      o    Pentru initierea de conturi de utilizatori;
      o    Pentru suport tehnic necesar executarii contractului.
24.3.3 In interesul nostru legitim:
      o    Pentru dezvoltarea serviciilor noastre potrivit nevoilor si cerintelor dumneavoastra;
      o    Pentru operarea eficienta a sistemelor si aplicatiilor IT&C de colectare, stocare si procesare a informatiilor comerciale;
      o    Pentru imbunatatirea securitatii sistemelor si aplicatiilor IT&C.
24.3.4 Pentru indeplinirea obligatiilor noastre legale:
      o    In cazul cererilor primite de la autoritatile de stat competente vom coopera si furniza date, inclusiv date cu caracter personal, cu verificarea atenta a legalitatii acestor cereri;
      o    Vom coopera cu autoritatile competente in situatii care implica activitati ilegale, activitati de frauda s.a., furnizand date (inclusiv date cu caracter personal) dupa ce verificam legalitatea cererilor.
In cazul in care vom avea nevoie sa prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri decat cele descrise in acest document, o vom face doar cu informarea sau consimtamantul dumneavoastra aprioric.
24.4. MODUL DE STOCARE SI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL 
Datele cu caracter personal colectate de noi sunt stocate si prelucrate in locatiile Mida Soft Business, dar si in cloud, la furnizori de servicii a infrastructurii IT&C sau furnizori de aplicatii specifice.
In dezvoltarea infrastructurii IT&C Mida Soft Business a tinut cont de cele mai bune practici din domeniu, astfel:
      o    Perimetrul virtual al organizatiei este securizat cu echipamente de tip firewall;
      o    Aplicatiile specifice activitatii Mida Soft Business sunt actualizate periodic pe masura ce furnizorii de tehnologie publica patch-uri;
      o    Serverele si echipamentele utilizatorilor sunt protejate cu aplicatii antivirus si anti-malware;
      o    Echipamentele utilizatorilor si anumite baze de date critice sunt protejate cu aplicatii de criptare;
      o    Aplicatiile critice sunt implementate catre furnizori de infrastructura si aplicatii in cloud, care asigura o disponibilitate a serviciului de 100%;
      o    Accesul la sisteme si aplicatii al utilizatorilor este controlat si monitorizat;
      o    Infrastructura critica de comunicatii este asigurata cu sisteme de alimentare cu energie de urgenta;
S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu va face publice si nu va transfera catre entitati neautorizate datele dumneavoastra personale.
24.5. DURATA STOCARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL 
Datele dumneavostra cu caracter personal vor fi stocate strict pe durata necesara indeplinirii scopului pentru care au fost colectate sau pe durata impusa de indeplinirea obligatiilor legale.
Dupa aceasta perioada datele dumneavostra cu caracter personal vor fi sterse.
24.6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA CONFORM REGULAMENTULUI 679/2016 GDPR
      o    Dreptul de acces la date: dreptul de a obţine de la S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L la cerere şi in mod gratuit, confirmarea faptului că datele dumneavostra sunt sau nu prelucrate. 
      o    Dreptul de intervenţie asupra datelor: dreptul de a obţine, la cerere şi în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea, ştergerea sau restrictionarea prelucrarii datelor care nu este conformă legii, în special a datelor incomplete şi inexacte. 
      o    Dreptul de opoziţie:
•    dreptul de a vă opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia dumneavoastră particulară, ca datele care vă vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazului în care exista prevederi legale contrare sau un interes legitim al operatorului;
•    dreptul de a va opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată, ca datele care va vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ sau să fie dezvăluite unor terți;
     o    Dreptul la portabilitatea datelor;
     o    Dreptul de a solicita încetarea transmiterii de mesaje promoționale. 
     o    Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice
In cazul in care doriti sa va exercitati aceste drepturi, respectiv dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, puteti inainta o cerere scrisa, datata si semnata catre
gdpr@emida.ro
Oricare dintre drepturile mentionate anterior pot fi exercitate prin intermediul dreptului de a va adresa justitiei la instantele competente si/sau a dreptului de a inainta o plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro).
În scopul funcționării programului "Magazin de încredere" după cumpărăturile efectuate pe acest site, adresa de e-mail și numele produsului cumpărat vor fi transmise către compari.ro (Compari.ro fiind în proprietatea Naspers OCS Hungary Kft. Ungaria, 1074 Budapesta, strada Rákóczi nr. 70-72., Cod fiscal: 24868291-2-42, CUI: 01-09-186759). Scopul transmiterii datelor este cererea feedback-ului clienților și afișarea opiniilor lor pe site. Datele transmise astfel sunt tratate de către Naspers OCS Hungary Kft. conform politicii de gestiune și protejare a datelor www.compari.ro."
25. WEBSITE-UL www.emida.ro, operat de S.C MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. 
S.C MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. colecteaza pe website-ul www.emida.ro doar acele date cu caracter personal pe care ni le oferiti voluntar prin formulare online necesare pentru inregistrarea unui cont de utilizator sau prin cookie-urile proprii sau ale tertelor parti necesare pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.
25.1. COOKIES
Cookie-urile asigura functionarea corecta a website-ului nostru si sunt programe (date) de dimensiuni foarte mici stocate pe computerul dumneavoastra care permit webserver-ului nostru sa va “recunoasca” (in fapt sa identifice web browser-ul utilizat de dumneavostra), in sensul in care va tine minte actiunile si preferintele dumneavoastra in timp.
25.2. CATEGORII DE COOKIE-uri
Cookie-uri de sesiune (temporare), care sunt stocate temporar in dosarul de cookie-uri al web browser-ului pentru ca acesta sa le memoreze pana cand utilizatorul iese de pe website-ul respectiv sau inchide fereastra web browser-ului (de exemplu: in momentul logarii/delogarii pe un cont de utilizator);
Cookie-uri Persistente, care sunt stocate pe computerul dumneavoastra si persista pe durata de viata prestabilita pentru cookie; 
Cookie-uri ale unor terte parti, care sunt tot cookie-uri persistente si sunt plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv si care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie transmisa publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori.
25.3. NEACCEPTAREA COOKIE-URILOR
Toate web browser-ele va dau optiunea sa nu acceptati cookie-urile. Trebuie sa tineti cont de faptul ca daca nu acceptati cookie-urile este posibil ca anumite pagini de pe website-urile noastre sa nu functioneze optim. 
De exemplu, daca stergeti cookie-urile de pe dispozitivul dumneavoastra, toate preferintele pe care le-ati configurat pentru website-urile pe care le vizitati se vor pierde.
Pentru modificarea preferintelor dumneavostra in ceea ce priveste cookie-urile va recomandam, ca functie de webrowser-ul utilizat, sa actionati conform urmatoarelor ghiduri:
      o    Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences  
      o    Google Chrome: https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647&p=cpn_cookies
      o    Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-vista/block-or-allow-cookies
      o    Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042
25.4. INFORMATII ADITIONALE DESPRE COOKIE
Informatii aditionale despre cookies pot fi aflate din urmatoarele surse:
      o    http://www.allaboutcookies.org
      o    http://youronlinechoices.com/uk/download-guide   
25.5. CONTACT MIDA SOFT BUSINESS
Pentru orice intrebari despre modul de prelucrare al datelor cu caracter personal va invitam sa ne contactati pe adresa de email
gdpr@emida.ro
In cererea dumneavostra va rugam sa va identificati si sa detaliati solicitarea dumneavoastra cu informatii despre relatia pe care o aveti cu S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L. si perioada.
Ne rezervam dreptul de a verifica identitatea dumneavoastra conform prevederilor Regulamentului 679/2016 GDPR.
25.6 ACTUALIZAREA POLITICII DE CONFIDENTIALITATE MIDA SOFT BUSINESS
Prezenta politica de confidentialitate este revizuita periodic pentru a include toate masurile tehnice si organizatorice introduse de S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L pentru a contribui la un mediu informatic echilibrat si securizat.
In aceasta sectiune sunt indicate conditiile in care S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L permite utilizarea site-ului de catre potentialii vizitatori sau clienti. 
Accesând si navigand pe acest site, acceptati conditiile de utilizare descrise în continuare.
25.6.1. Utilizatorul este de acord sa foloseasca serviciile si informatiile prezentate pe site-ul nostru numai in scopuri legale. Utilizatorul se obliga: 
a. sa nu modifice, distribuie, transmita, afiseze, publice, reproduca, acorde licente, creeze produse derivate, transfere sau vinda orice fel de informatie sau servicii obtinute de pe sau prin intermediul acestui site; 
b. sa nu foloseasca si sa nu permita vreunui tert sa foloseasca informatiile si serviciile disponibile pe site-ul
www.emida.ro pentru a transmite sau a receptiona materiale care contravin dispozitiilor legale in vigoare sau au un continut obscen, abuziv, vulgar, defaimator, ofensator, amenintator, incalca orice drept de proprietate intelectuala sau afecteaza intimitatea altei persoane, indeamna la ura rasiala, etnica sau este in orice alt mod ofensator; 
c. sa nu desfasoare activitatea de cracking sau hacking, sau a atacurilor de tipul "Denial of Service". Utilizatorii care violeaza securitatea sistemelor sau retelelor vor fi actionati in instanta, civil si penal.
25.6.2. Utilizatorul este de acord sa exonereze de raspundere si sa nu actioneze S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L in justitie atat cu privire la orice pretentie ridicata de catre un tert, rezultata din utilizarea serviciului sau a retelei de comunicatii a S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L si a Internetului de catre Utilizator, cat si cu privire la orice pierdere (directa, indirecta, pe cale de consecinta sau de alta natura), costuri, actiuni, procese, pretentii, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecata) sau alte raspunderi, suferite in vreun fel sau provocate direct deS.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L ca urmare a incalcarii sau ignorarii de catre Utilizator a acestor conditii. 
25.6.3. Utilizatorul declara in mod expres ca intelege si este de acord cu urmatoarele afirmatii: 
I. Utilizarea serviciilor si a informatiilor prezentate pe site-ul nostru se face pe propria raspundere. Serviciile si informatiile prezentate pe site-ul nostru sunt furnizate pe principiul "asa cum sunt" sau "asa cum sunt disponibile". S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu este responsabil pentru nici o pierdere suferita de catre Utilizator, directa sau indirecta, rezultata din sau legata in orice fel de folosirea sau gradul de performanta al serviciului, a acestui site web sau site-urilor web in legatura cu acesta. 
II. S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu ofera nici o garantie ca: 
• serviciile si informatiile prezentate pe site-ul nostru indeplinesc toate cerintele dumneavoastra 
• serviciile si informatiile prezentate pe site-ul nostru sunt furnizate neintrerupt, la timp, sigur sau fara erori 
• orice eroare de program este corectata 
• serviciile si informatiile prezentate pe site-ul nostru care sunt puse la dispozitia utilizatorilor sunt lipsite de virusi sau alte componente care ar putea dauna utilizatorilor si nu poate fi responsabil de vreo actiune pe baza respectivelor informatii sau a serviciilor.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date (e.g. in cazul existentei unui pret derizoriu, disproporţionat faţă de valoarea de piata a bunului), ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
III. Orice material descarcat sau obtinut in alt fel prin utilizarea serviciilor si a informatiilor puse la dispozitie de catre S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L se afla astfel la discretia si poate fi folosit doar pe riscul propriu al Utilizatorului. Utilizatorul este singura persoana responsabila de eventualele distrugeri cauzate computerului de pe care sunt accesate serviciile si informatiile sau de alte pierderi de date ce pot rezulta din descarcarea oricaror materiale. 
IV. Nici un sfat sau alte informatii orale sau scrise, obtinute de catre Utilizator de la S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L prin intermediul serviciului, nu creeaza o garantie care nu este stipulata expres in Conditiile de Prestare a serviciilor de telecomunicatii. 
25.6.4. Utilizatorul ia la cunostinta ca S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu ofera nici un fel de garantii privind securitatea informatiilor care trec prin reteaua sa de comunicatii si prin Internet. 
25.6.5. Orice includere de link-uri spre alte site-uri sau retele este facuta numai pentru ajutorul Utilizatorului si nu implica in nici un fel raspunderea S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L pentru materialul disponibil pe sau prin acele site-uri sau retele si nici vreo asociere cu operatorii lor. Utilizatorul acceseaza acele site-uri si le foloseste produsele si serviciile exclusiv pe propriul risc. 
25.6.6. S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu garanteaza ca serviciile sau materialele furnizate de terte surse sunt acceptabile si disponibile in orice zona a Romaniei. Daca Utilizatorul acceseaza alt continut sau servicii de pe site-uri ale unor terti, S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu este responsabila pentru respectarea de catre Utilizator a legilor locale sau a altor acte normative in vigoare in acele tari. 
25.6.7. Utilizatorul declara in mod expres ca a luat la cunostinta de faptul ca toate reprezentarile stilizate, toate logo-urile si simbolurile asociate si combinatii ale acestora cu oricare cuvant sau simbol grafic, folosite pe acest site, sunt marci inregistrate ale S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L sau ale companiilor asociate si/sau afiliate si sunt protejate de legislatia in vigoare. 
25.6.8. Prin accesarea acestui site sunteti de acord cu faptul ca S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L are dreptul de a prelucra datele cu caracter personal ale dumnevoastra, dezvaluite ca urmare a folosirii serviciilor si a informatiilor afisate pe site-ul www.emida.ro.
25.6.9. Modificari ale conditiilor – S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L poate modifica prezentele conditii la anumite intervale de timp fara a anunta Utilizatorul. Astfel de modificari vor fi aduse la cunostinta Utilizatorului prin afisare pe site-ul
www.emida.ro. Modificarile facute astfel sunt socotite a fi acceptate de catre Utilizator daca acesta continua sa foloseasca serviciile si informatiile dupa afisarea lor pe site-ul web. 
25.6.10. Jurisdictie. Prin accesarea acestui site, Utilizatorul accepta ca acest contract si orice disputa legata de el sunt guvernate si interpretate in concordanta cu legile Romaniei, iar Utilizatorul admite sa se supuna jurisdictiei exclusive a instantelor judecatoresti de pe teritoriul Romaniei. Daca Utilizatorul acceseaza acest site din afara Romaniei, o face pe riscul sau si este singur responsabil de respectarea legilor teritoriului in care se afla. 
25.6.11. Confidentialitate. S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L nu garanteaza ca folosirea de catre Utilizator a acestui site este confidentiala. Mida Soft Business nu este responsabil pentru nici o paguba pe care o sufera Utilizatorul sau alta persoana ca rezultat al confidentialitatii cu privire la folosirea de catre Utilizator a acestui site. Orice informatie pe care UTILIZATORUL o dezvaluie pe site poate sa nu fie in siguranta pe durata transmiterii ei prin Internet. Terte parti au posibilitatea de a intercepta transmisiunile pe care le face Utilizatorul cand foloseste acest site web. Unele servicii pe care le acceseaza Utilizatorul pe acest site ii permit S.C. MIDA SOFT BUSINESS S.R.L sa primeasca informatii cu caracter personal.
26.6.12 Site-ul www.emida.ro foloseste tehnologie de profilare anonima a traficului
Pentru a imbunatati experienta utilizatorilor sai, acest website foloseste Cookiebot Consent Management Platform (CMP) de profilare anonima a traficului web. In acest fel, interactiunile dvs de pe unele site-uri sunt colectate si analizate construindu-se un portret robot anonim ce poate fi utilizat la personalizarea mesajelor si reclamelor pe care le vedeti online.
Sistemul este 100% anonim si nu contine nici o informatie care va poate identifica personal.

MIDA SOFT BUSINESS SRL 

COD FISCAL RO16005870

REG. COM.: J40/17409/2003 


Activitatea principala MIDA SOFT BUSINESS SRL o constituie:

4651 - Comert cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software-ului

Activititi secundare:

2620 - Fabricarea calculatoarelor si a echipamentelor periferice

3313 - Repararea echipamentelor electronice si optice

3320 - Instalarea masinilor §i echipamentelor industriale

3511 - Productia de energie electrica

3811 - Colectarea deseurilor nepericuloase

3831 - Demontarea (dezasamblarea) masinilor si echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor

3832 - Recuperarea materialelor reciclabile sortate

4110 - Dezvoltare (promovare) imobiliara

4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale

4311 - Lucrari de demolare a constructiilor

4312 - Lucrari de pregatire a terenului

4313 - Lucrari de foraj si sondaj pentru constructii

4321 - Lucrari de instalatii electrice

4322 - Lucrari de instalapi sanitare, de incalzire si de aer conditionat

4329 - Alte lucrari de instalatii pentru constructii

4331 - Lucrari de ipsoserie

4332 - Lucrari de tamplarie si dulgherie

4333 - Lucrari de pardosire si placare a peretilor

4334 - Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri

4339 - Alte lucrari de finisare

4391 - Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii

4399 -Alte lucrari speciale de constructii n.c.a.

4511 - Comert cu autoturisme si autovehicule Usoare (sub 3,5 tone)

4519 - Comert cu alte autovehicule

4520 - Intrepnerea §i repararea autovehiculelor

4531 - Comert cu ridicata de piese §i accesorii pentru autovehicule

4532 - Comert cu amanuntul de piese §i accesorii pentru autovehicule

4614 - Intermedieri in comertul cu masini, echipamente industriale, nave si avioane

4618 - Intermedieri in comertul specializat in vanzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.

4619 - Intermedieri in comertul cu produse diverse

4636 - Comert cu ridicata al zaharului, ciocolatei si produselor zaharoase

4643 - Comert cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodaresc, al aparatelor de radio si televizoarelor

4649 - Comert cu ridicata al altor bunuri de uz gospodaresc

4652 - Comert cu ridicata de componente si echipamente electronice si de telecomunicatii

4662 - Comert: cu ridicata al masinilor - unelte

4665 - Comert cu ridicata al mobilei de birou

4666 - Comert cu ridicata al altor masini si echipamente de birou

4669 - Comert cu ridicata al altor masini si echipamente

4690 - Comert cu ridicata nespecializat

4719 - Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse nealimentare

4741 - Comert cu amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-ului in magazine specializate

4743 - Comert cu amanuntul al echipamentelor audio/ video in magazine specializate

4778 - Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate

4791 - Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet

4941 - Transporturi rutiere de marfuri

5210 - Depozitari

5829 - Activitati de editare a altor produse software

6201 - Activitati de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client)

6202 - Activitati de consultanta in tehnologia informatiei

6203 -Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul

6209 -Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei

6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe

6312 - Activitati ale portalurilor web

6399 -Alte activitati de servicii informationale n.c.a.

7022 - Activitati de consultanta pentru afaceri si management

7112 -Activitati de inginerie §i consultanta tehnica legate de acestea

7410 -Activitati de design specializat

7711 -Activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicule rutiere Usoare

7712 -Activitati de inchiriere si leasing cu autovehicule rutiere grele

7732 - Activitati de inchiriere si leasing cu masini si echipamente pentru constructii

7733 -Activitati de inchiriere si leasing cu masini si echipamente de birou (inclusiv calculatoare)

7739 - Activitati de inchiriere si leasing cu alte masini, echipamente si bunuri tangibile n.c.a.

8532 - Invatamant secundar, tehnic sau profesional

8559 - Alte forme de invatamant n.c.a.

8560 - Activitati de servicii suport pentru invatamant

9511 - Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice

 

 

CERTIFICATE:

 
Certificat de Inregistrare Seria B Nr. 2515897 emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti

Certificat de Inregistrare Fiscala in scopuri de TVA

Seria B Nr. 1128751, emis de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala 


SR EN ISO 9001:2015 - Sisteme de management al calităţii

SRAC CERTIFICAT IQNET SR EN ISO 14001:2015 - Sistem de management de mediu

SRAC CERTIFICAT IQNET SR ISO 45001:2018 - Sistem de management al sanatatii si sercuritatii ocupationale

Certificat Seria SI-MC Nr.1074 - SR ISO/CEI 27001:2018 - Sistem management al securitatii informatiei